
Indiferent de tipul de calatorie pe care il planificaţi, va recomandam incheierea unei asigurari storno respectiv unei asigurari medicale deoarece pretul unei astfel de asigurari este foarte mic comparativ cu posibilele pierderi financiare.
Asigurarea storno va protejeaza pana in momentul iesirii din tara, in cazul in care sunteti obligati sa renuntati la calatorie din motive intemeiate precum imbolnavire grava brusca, accident, deces, devastarea locuintei, furtul documentelor, citatie la tribunal sau concedierea neasteptata de catre angajator.
Pentru calatorii ce au loc cu mai mult de 30 de zile pana la data calatoriei, storno se poate incheia in max 72 de ore de la rezervare, daca sunt sub 30 de zile pana la plecare, storno se poate incheia doar concomitent cu rezervarea calatoriei.
Asigurarea medicala va protejeaza in timpul calatoriei, de eventualele pierderi financiare, in urma unei imbolnaviri sau accident.
Recomandarea noastra este sa nu neglijati aceste tipuri de asigurari, deoarece un caz medical de urgenţa in timpul calatoriei poate avea costuri foarte ridicate.
Partenerii nostri Generali Romania Asigurare Reasigurare SA, Allianz Tiriac S.A. ofera o gama completa de produse fie ca este vorba despre calatorii in scop turistic, de afaceri sau practicarea unor sporturi extreme.
|
GENERALI ASIGURARI
Centrala de urgenta 24 h/7 zile in lb romana Europ Assistance:
0036 14 58 44 38
0040 313 20 20 20
|
ALLIANZ TIRIAC
Centrul de daune Allianz-Tiriac Asigurari: 0040 21 2019181
|
Cui se adreseaza?
|
Cetateni romani sau straini cu domiciliul stabil sau rezidenta in Romania( CNP romanesc)
|
Persoane fizice cu domiciliul stabil intr-un stat al Uniunii Europe de cel putin sase luni |
Valabilitate
|
Asigurarile medicale sunt valabile numai in afara teritoriului Romaniei.
Asigurare storno se poate incheia si pentru Romania si pentru strainatate.
|
Asigurarile medicale si storno sunt valabile numai in afara teritoriului Romaniei
|
Tari acoperite
|
Toate tarile din lume fara Irak, Iran, Afganistan, Siria, Liban
|
Toate tarile din lume cu excepţia României şi a ţării de rezidenţă a Asiguratului
|
Perioada maxima asigurata
|
Maxim 120 zile consecutive(exceptie Turist Studii unde este 365 zile)
|
Minim 2 zile, maxim 365 de zile |
Varsta maxima acceptata
|
79 de ani (exista diferentieri in privinta varstei maxime acceptate in functie de produs)
|
Poate fi asigurată orice persoană a cărei vârstă la data încheierii asigurării este cuprinsă între 0 şi 70 de ani. |
Cand trebuie incheiata polita?
|
Asigurare medicala – chiar si in ziua inceperii calatoriei se poate incheia.
Raspunderea asiguratorului incepe la orele 24.00 a zilei in care se emite polita de asigurare.
Asigurare storno –trebuie sa se incheie in max 72 de ore de la emiterea contractului cu turistul.
Daca sunt sub 31 de zile pana la calatorie, asigurarea se poate face strict numai in ziua rezervarii serviciilor.
|
Asigurare medicala – chiar si in ziua inceperii calatoriei se poate incheia
Asigurare storno – trebuie sa se incheie in ziua emiterii contractului cu turistul.
|
Reduceri oferite
|
Familie: 7-10 %
Grup peste 20 pers: 10 %
|
Pentru grupuri de peste 15 persoane se ofera o reducere de 10% |
Majorari aplicate
|
50% intre 65-70 ani
100 % intre 70-74 ani
200% intre 75-79 ani
Peste 79 de ani nu se poate incheia polita
|
Exista majorari pentru persoane avand varsta cuprinsa insa 0-4 ani si 60-70 de ani |
Fransiza suportata de turist
|
Asigurare storno : este o fransiza de 10 %, turistul va recupera doar 90 % din suma achitata;
Asigurare medicala Cheap: este o fransiza de 20 Eur suportata de client;
Asigurare medicala,toate celelalte produse: nu este fransiza decat la pachetele care depasesc 66.000 Ron/persoana, in acest caz participarea personala va fi de 20 %;
|
Asigurare medicala - nu este fransiza,turistul este despagubit integral dar in limita sumelor maxime asigurate prevazute in polita |
Recuperarea daunei
|
Asiguratorul trebuie anuntat in maxim 48 de ore de la incident indiferent de tipul de polita, storno sau medicala, apeland numarul de urgenta de pe polita, in caz contrar, turistul risca sa nu fie despagubit. In cazul asigurarii medicale, sumele mici in general sunt platite de catre turist la fata locului si se recupereaza ulterior pe baza unui dosar intocmit si depus catre societatea de asigurari, care solutioneaza dosarul in maxim 30 de zile.
|
Asiguratorul trebuie anuntat in maxim 24 de ore de la incident indiferent de tipul depolita, storno sau medicala, apeland numarul de urgenta de pe polita, in caz contrar, turistul nu va fi despagubit.
In cazul asigurarii medicale, sumele mici ingeneral sunt platite de catre turist la fata locului si se recupereaza ulterior pe baza unui dosar intocmit si depus catre societatea de asigurari, care solutioneaza dosarul in maxim 30 de zile. |
Date personale necesare pentru incheierea politei
|
Nume, Prenume, CNP, serie si nr CI sau pasaport, domiciliul din CI, nr mobil, adresa de email
|
Nume, Prenume, CNP, serie si nr CI sau pasaport, domiciliul din CI, nr mobil, adresa de email
|
Informare privind Protectia datelor ( GDPR)
Procedura Daune
TURIST
|
Polita de asigurare medicala pentru calatorii in strainatate in caz de accident sau imbolnavire
|
TURIST PLUS PREMIUM
|
Polita de asigurare complexa, incluzand atat riscul de anulare a calatoriei, precum si asigurare medicala pentru calatorii in strainatat
|
EXTREME ADVENTURE
|
Polita de asigurare medicala, valabila in cazul practicarii unui sport extrem pe teritoriul tarii sau in strainatate
|
TURIST STUDII |
Polita de asigurare medicala, valabila pentru calatorii in strainatate, avand scopul: studii, cercetare stiintifica, specializare profesionala teoretica, schimb de experienta.
|
TURIST ECONOMIC
|
Asiguarea medicala de calatorie în strainatate pentru toate buzunarele |
PROFESIONAL " la lucru"
|
Asigurare medicala pentru desfasurarea de activitati profesionale in strainatate
|
STORNO ROMANIA
|
Asigurarea pentru riscul de anulare a calatoriei de catre Asigurat,acoperind penalitatile datorate de acesta agentiei de turism -produs valabil numai pentru pachete turistice interne cu destinatia România
Se pot deconta prin vouchere de vacanță!
|
PRODUSE ALLIANZ TIRIAC S.A.
VOIAJ
|
Polita de asigurare, incluzand asigurare medicala standard pentru calatorii in strainatate, cu posibilitate de asigurare suplimentara pentru sporturi de agrement.
Cheltuieli medicale şi de repatriere aferente imbolnavirii cu COVID-19 daca acestea nu sunt generate pe teritoriul SUA, Canada sau a unei tari in care, in ziua anterioara intrarii in vigoare a Asigurarii Medicale, este in vigoare starea de urgenta totala la nivel federal/national sau starea de urgenta partiala la nivelul provinciei/regiunii in care se efectueaza calatoria.
|
MULTITRAVEL
|
Polita de asigurare medicala pentru calatorii in strainatate cu valabilitate de un an , cu posibilitate de asigurare suplimentara pentru sporturi de agrement
Cheltuieli medicale şi de repatriere aferente imbolnavirii cu COVID-19 daca acestea nu sunt generate pe teritoriul SUA, Canada sau a unei tari in care, in ziua anterioara intrarii in vigoare a Asigurarii Medicale, este in vigoare starea de urgenta totala la nivel federal/national sau starea de urgenta partiala la nivelul provinciei/regiunii in care se efectueaza calatoria.
|
Pentru informatii suplimentare si cotatii personalizate, va stam la dispozitie cu mare drag
https://mondial-holiday.ro/contact.html
Sfaturi utile
- Asigurările nu acoperă in general afecțiuni preexistente. În cazul unui puseu acut al unei afeciuni preexistente se pot acorda max 500 Euro.
-
Dacă se dorește încheierea unei asigurări medicale fiind deja în afara țării, în concediu, aceasta va intra în vigoare de abia din a 8-a zi, atenție!
Când călătoriţi, unele lucruri sunt în afara controlului dumneavoastră, dar sunt mulţi paşi pe care îi puteţi face pentru a rămâne în condiţii de siguranţă şi pentru a păstra călătoria dvs. pe drumul cel bun.
- Dacă urmează sa zburaţi, ajungeţi la aeroport cu cel puţin 90 de minute înainte de un zbor intern, şi două-trei ore înainte de un zbor internaţional. Fiţi conştient de orice alertă de călătorie sau avertismente de la Ministerul Afacerilor Externe.
- Aduceţi fotocopii ale documentelor importante, inclusiv a paşaportului şi prescripţiilor medicale, astfel vă va fi mai uşor să le înlocuiţi, dacă acestea sunt pierdute.
- Păstraţi medicamentele prescrise în ambalajul original, marcat.
- Utilizaţi etichete de bagaje şi acoperiţi-le, completaţi adresa de la serviciu, mai degrabă decât adresa de domiciliu.
- În cazul în care călătoriţi cu copii, aduceţi o fotografie recentă a fiecărui copil şi stocaţi-le pe telefonul mobil, dacă este posibil.
- Lăsaţi obiecte de valoare, cum ar fi bijuterii scumpe, la domiciliu.
- Păstraţi banii, cardurile de credit şi paşaportul într-un ambalaj sau pungă de bani si păstraţi-le in interiorul hainelor dvs. De asemenea, să fiţi discret şi nu expuneţi sume mari de bani (sau paşaport) în public.
- Fiţi prudenţi la hoţii de buzunare. Aceştia lucrează de cele mai multe ori în echipe; unul sau mai mulţi oameni vă vor distrage atenţia, în timp ce un altul fură obiecte de valoare.
- Familiarizaţi-vă cu legile care guvernează regiunea sau ţara unde vă aflaţi.
- Dacă nu vorbiţi limba locală, invaţaţi cateva fraze cheie, în cazul în care aveţi nevoie de asistenţă.
- Nu mergeţi în zone nefamiliare pe timp de noapte, nu acceptaţi plimbări in taxiuri nemarcate şi nu acceptaţi pachete cu conţinut necunoscut.