|
MONDIAL ASSISTANCE
Centrala de urgenta 24 h /7 zile in lb romana Mondial Assistance:
0040 213 12 22 37
|
GENERALI ASIGURARI
Centrala de urgenta 24 h/7 zile in lb romana Europ Assistance:
0036 14 58 44 38
0040 313 20 20 20
|
ALLIANZ TIRIAC
Centrul de daune Allianz-Tiriac Asigurari: 0040 21 2019181
|
Cui se adreseaza?
|
Persoane cu domiciliul stabil intr-un stat al Uniunii Europe de cel putin sase luni
|
Cetateni romani sau straini cu domiciliul stabil sau rezidenta in Romania( CNP romanesc)
|
Persoane fizice cu domiciliul stabil intr-un stat al Uniunii Europe de cel putin sase luni |
Valabilitate
|
Asigurarile medicale si storno sunt valabile numai in afara teritoriului Romaniei
|
Asigurarile medicale sunt valabile numai in afara teritoriului Romaniei.
Asigurare storno se poate incheia si pentru Romania si pentru strainatate.
|
Asigurarile medicale si storno sunt valabile numai in afara teritoriului Romaniei
|
Tari acoperite
|
Toate tarile din lume fara Coreea de Nord
|
Toate tarile din lume fara Irak, Iran, Afganistan, Siria, Liban
|
Toate tarile din lume cu excepţia României şi a ţării de rezidenţă a Asiguratului
|
Perioada maxima asigurata
|
Maxim 93 zile consecutive (nr de zile difera in functie de produs)
|
Maxim 120 zile consecutive(exceptie Turist Studii unde este 365 zile)
|
Minim 2 zile, maxim 365 de zile |
Varsta maxima acceptata
|
Nu este limita de varsta
|
79 de ani (exista diferentieri in privinta varstei maxime acceptate in functie de produs)
|
Poate fi asigurată orice persoană a cărei vârstă la data încheierii asigurării este cuprinsă între 0 şi 70 de ani. |
Cand trebuie incheiata polita?
|
Asigurare medicala –chiar si in ziua inceperii calatoriei se poate incheia.
Raspunderea asiguratorului incepe la orele 24.00 a zilei in care se emite polita de asigurare.
Asigurare storno – trebuie sa se incheie in ziua emiterii contractului cu turistul . Daca asigurarea storno se incheie mai tarziu, vor fi asigurate doar acele evenimente care au loc incepand cu a 10-a zi dupa incheierea asigurarii. Daca sunt sub 31 de zile pana la calatorie, asigurarea se poate face strict numai in ziua emiterii contractului.
|
Asigurare medicala – chiar si in ziua inceperii calatoriei se poate incheia.
Raspunderea asiguratorului incepe la orele 24.00 a zilei in care se emite polita de asigurare.
Asigurare storno –trebuie sa se incheie in max 72 de ore de la emiterea contractului cu turistul.
Daca sunt sub 31 de zile pana la calatorie, asigurarea se poate face strict numai in ziua rezervarii serviciilor.
|
Asigurare medicala – chiar si in ziua inceperii calatoriei se poate incheia
Asigurare storno – trebuie sa se incheie in ziua emiterii contractului cu turistul.
|
Reduceri oferite
|
Familie/minigrup: 2adulti + 5 copii minori ( indiferent de gradul de rudenie)
Grup peste 21 de pers: 5 %
|
Familie: 7-10 %
Grup peste 20 pers: 10 %
|
Pentru grupuri de peste 15 persoane se ofera o reducere de 10% |
Majorari aplicate
|
Nu exista majorari legate de varsta
|
50% intre 65-70 ani
100 % intre 70-74 ani
200% intre 75-79 ani
Peste 79 de ani nu se poate incheia polita
|
Exista majorari pentru persoane avand varsta cuprinsa insa 0-4 ani si 60-70 de ani |
Fransiza suportata de turist
|
Asigurare medicala si storno- nu este fransiza, turistul este despagubit integral dar in limita sumelor maxime asigurate prevazute in polita.
.
|
Asigurare storno : este o fransiza de 10 %, turistul va recupera doar 90 % din suma achitata;
Asigurare medicala Cheap: este o fransiza de 20 Eur suportata de client;
Asigurare medicala,toate celelalte produse: nu este fransiza decat la pachetele care depasesc 66.000 Ron/persoana, in acest caz participarea personala va fi de 20 %;
|
Asigurare medicala - nu este fransiza,turistul este despagubit integral dar in limita sumelor maxime asigurate prevazute in polita |
Recuperarea daunei
|
Asiguratorul trebuie anuntat in maxim 48 de ore de la incident indiferent de tipul de polita, storno sau medicala, apeland numarul de urgenta de pe polita, in caz contrar, turistul nu va fi despagubit.
In cazul asigurarii medicale, sumele mici in general sunt platite de catre turist la fata locului si se recupereaza ulterior pe baza unui dosar intocmit si depus catre societatea de asigurari, care solutioneaza dosarul in maxim 30 de zile.
|
Asiguratorul trebuie anuntat in maxim 48 de ore de la incident indiferent de tipul de polita, storno sau medicala, apeland numarul de urgenta de pe polita, in caz contrar, turistul risca sa nu fie despagubit. In cazul asigurarii medicale, sumele mici in general sunt platite de catre turist la fata locului si se recupereaza ulterior pe baza unui dosar intocmit si depus catre societatea de asigurari, care solutioneaza dosarul in maxim 30 de zile.
|
Asiguratorul trebuie anuntat in maxim 24 de ore de la incident indiferent de tipul depolita, storno sau medicala, apeland numarul de urgenta de pe polita, in caz contrar, turistul nu va fi despagubit.
In cazul asigurarii medicale, sumele mici ingeneral sunt platite de catre turist la fata locului si se recupereaza ulterior pe baza unui dosar intocmit si depus catre societatea de asigurari, care solutioneaza dosarul in maxim 30 de zile. |
Date personale necesare pentru incheierea politei
|
Nume, Prenume, CNP, domiciliul din CI, nr mobil, adresa de email
|
Nume, Prenume, CNP, serie si nr CI sau pasaport, domiciliul din CI, nr mobil, adresa de email
|
Nume, Prenume, CNP, serie si nr CI sau pasaport, domiciliul din CI, nr mobil, adresa de email
|